نمايش مقاله

بدن ستارهبدن ستارهبدن ستارهبدن ستارهبدن ستاره | تیر 17 1392, 2:36 بعد از ظهر | چاپ  
راهنمای سیستم تبدیل لینک Mul.ir

راهنمای سیستم تبدیل لینک Mul.ir

MultiShare چیست؟

MultiShare نام سیستمی است که توسط آن شما می توانید از سایت های اشتراک فایل مختلفی نظیر...,Netload,4Shared  دانلود مستقیم و بدون وقفه داشته باشید. این سیستم با استفاده از سرورهای قدرتمند خود به شما این امكان را می دهد تا به صورت كاملا مستقیم دانلود سریع و آسوده ای داشته باشید. برتری MultiShare نسبت به سیستم های مشابه دیگر در این است كه بلافاصله و بدون معطلی می توان از مبدل لینک آن استفاده نمود.

برای دانلود از MultiShare ابتدا باید دقت داشت، سایتی که از آن قصد دانلود فایل را دارید توسط سیستم MultiShare پشتیبانی می شود یا خیر؛ برای این منظور می توانید به صفحه اصلی سایت Mul.ir مراجعه کنید.
 

در صفحه اصلی سایت، از قسمت "هاست های پشتیبانی شده" لیست این سایت ها قابل مشاهده می باشد.

تذکر: سایت هایی در الویت اضافه شدن به لیست "هاست های پشتیبانی شده" قرار می گیرند که تعداد کاربران درخواست کننده آنها بیشتر از سایر هاست ها باشد.

سیستم تبدیل لینک Mul.ir

برای تبدیل لینک در سایت Mul.ir می بایست توجه داشت که لینک اصلی فایل مورد نظر را در مبدل لینک قرار دهید.
 

تذکر1: وقتی کاربر بر روی گزینه دانلود در سایت مبدا کلیک می نماید، در برخی از سایت ها برای ایجاد محدودیت دسترسی به فایل اصلی از تکنیک لینک موقت استفاده می شود.

 لینک موقت دارای محدودیت هایی می باشند، از جمله:

الف. یکبار قابل استفاده می باشند. ب. منحصر به فرد می باشند یعنی لینک موقتی که برای کاربر "الف" تولید می شود با کاربر "ب" تفاوت دارد. پ. دارای تاریخ انقضا می باشد.

تذکر2: لینک موقت در سیستم مبدل لینک MultiShare قابل تبدیل یا مستقیم شدن نمی باشد.
 

جهت تولید لینک مستقیم با توجه به مراحل مشخص شده در تصویر بالا به صورت زیر عمل می نماییم:

1. جهت تبدیل لینک یا مستقیم کردن فایل مورد نظرتان همانطوری که در شکل بالا مشاهد می کنید لینک موردنظر را در جای مشخص شده قرار دهید.

2. با کلیک بر روی دکمه "تبدیل" لینک مستقیم شده فایل تولید می شود که با کلیک بر روی آن و سپس وارد کردن نام کاربری و رمز عبوری که در هنگام ثبت نام انتخاب نموده اید فایل دانلود می شود و به ازای میزان دانلود، از حجمتان کسر می شود.

طریقه دانلود فایل های رمزدار و ویدئویی
 

1.با اضافه کردن لینک یک هاست ویدوئو (البته اگر سایت موردنظر در لیست پشتیبانی قرار داشته باشد) به صورت اتوماتیک تشخیص داده می شود که فایل ویدوئو می باشد در این صورت گزینه 2 ظاهر می شود.

2.گزینه 2 کیفیت ویدوئویی که قصد دریافت آن را دارید و توسط شما قابل تنظیم می­باشد را مشخص می­کند.

3.از گزینه 3 زمانی که فایل موردنظرتان دارای رمز عبور می باشد (در برخی از هاست ها برای دانلود فایل نیاز به رمز عبور می باشد) استفاده می شود.

4.در انتها با کلیک بر روی دکمه "تبدیل" لینک دانلود تولید می شود.

5.برای دانلود فایل هایی که مسدود شده اند نیازی به استفاده از ابزارهای دور زدن نمی باشد بلکه با قرار دادن لینک موردنظر و انتخاب گزینه "تغییر نام خودکار" می توانید فایل مورد نظر خود را دریافت نمایید.