پرسش و پاسخ

سوال : مدت اعتبار لينک های تبديل شده چقدر است ؟

پاسخ : اين لينک ها مدت اعتبار ندارند و تا هر زماني که در هاست مبدا وجود داشته باشند مي توان از آنها استفاده نمود.

سوال : چرا از حجم من بیشتر از دانلودم کسر می شود ؟

پاسخ : همانطور که بارها در وبلاگ و غیره ذکر شده استفاده از هرگونه میانجی مانند وی پی  ان یا پرا کسی باعث اختلال در کسر حجم می شود. اکیدا توصیه می شود که در زمان از میانجی ها استفاده نکنید. همچنین برخی هاست ها دارای ضریب هستند که در صفحه لیست هاست ها توضیحات ارائه شده است.

سوال : اگر لينکي را تبديل کنم ولي دانلود را آغاز نکنم آيا از حسابم کم مي شود ؟

پاسخ : خير، تا وقتي چيزي دانلود نکنيد از حسابتان کم نمي شود و دقيقا به مقدار دانلودي از حسابتان کم مي شود. مگر اینکه هاست تبدیلی دارای ضریب بوده و دانلود آغاز شود.

سوال : هاست های دارای ضریب چیست ؟

برخی از هاست ها دارای هزینه پشیبانی بسیار بالایی هستند که برای جلوگیری از بالا رفتن هزینه کلی ضریب برای آنها در نظر گرفته شده است که در صفحه اصلی در کنار نام هاست مشخص است. این ضریب به این شکل عمل می کند که یکبار در زمان شروع دانلود کل حجم فایل کسر شده و بار دیگر در حین دانلود کسر می گردد. حجم های کسر شده بر اساس ضریب در قسمت لیست لینک ها نمایان هستند.

سوال : پس از پرداخت مبلغ از حساب من کم شده ولي حجم اضافه نشده ؟

پاسخ : در صورتي که پرداخت ناموفق باشد مبلغ حداکثر تا 24 ساعت بعد به صورت خودکار به حسابتان واريز مي شود.

سوال : پس از دانلود فايل HTML دانلود مي شود كه متن آن يكي از گزينه هاي زير است:

1. Unauthorized Access , Invalid Username or Password .

اين پيغام نشان گر اين است كه يا نام كاربري و رمز عبور خود را اشتباه وارد كرده ايد .

1. No Credit

 به دليل اين است حساب شما داراي حجم كافي براي دانلود نيست .

2. Max Connections Reached

شما در آن واحد مي توانيد حد اكثر در حال دانلود 12 فايل (100 كانكشن باز به سرور) باشيد و در صورتي كه بيشتر از اين مقدار باشد با اين پيغام روبرو مي شويد.

3. Invalid Link

اين پيغام به دليل وجود نداشتن فايل مورد نظر در ميزبان مربوطه ايجاد مي شود.

4. Error connecting to (....)

اين پيغام نشانگر غير فعال بودن هاست مورد نظر است، مسلما مشكل تا حد اكثر 24 ساعت حل خواهد شد.

هر گونه تغييرات در صفحه اصلي سايت درج مي شود، لطفا به نكات توجه كنيد . سوالات و مشکلات خودتان را ميتوانيد از طريق ايميل support@mul.ir با ما مکاتبه کنيد.

همچنین می توانید برای تبادل نظر و دریافت پرسش های کلی خود و ارائه پیشنهادات و انتقادات به صفحه مخصوص ما در انجمن سافت گذر مراجعه نمایید.


کاربری




هاست های پشتیبانی شده


X 2
FileFactory